·188 syf.····Okunma: 02 Aralık 2020 13:37 kitabın başında çocuk diyebileceğimiz yaştaki biriyle otuz beş yaşındaki bir kadının ilişkisi rahatsız edici gelse de kitabın ikinci bölümünden sonra betimlenen duygunun salt aşk olması bahsettiğim rahatsızlığı göz ardı etmenizi sağlıyordu. karakter hissettiği duyguları o kadar iyi betimlemişti ki ben derinden hissettim, zaten çok akıcı bir kitap iki üç saatinizi ayırsanız çok rahat biter bölümlerin kısa tutulması da kişiyi okumaya teşvik ediyordu. salt aşktan ziyade nazi dönemiyle alakalı bağlantılar bulunması, mahkeme sahneleri vs. ile de zenginleştirilmişti kitap ve "okuyucu" kavramı çok anlamlı bi hale getirilmişti. ben gerçekten çok sevdim okunması gerektiğini düşünüyorum.