·484 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ağustos 2016 00:00 Livaneli ile ilk bu romanla tanıştım.Benim edebiyat kitaplarına merak salmamı sağladı.Hikaye ile birlikte aslında korkunç gerçekleri de gün yüzüne çıkarmış oldu. Karakterlerin arasında kaybolasım gelmiyor değil :) O kadar nayif bir anlatımı var ki tadına varılmıyor.. Damaklarda tat bırakıcak..