·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Aralık 2020 22:03 Edebi değer olarak biraz noksan ancak çocukluğumdan beri filmlerini garip bir şekilde severek izlerim bu da benim guilty pleasure'um :D Kitabını da okumak istedim. Her kitaptan filme uyarlanan yapımlar gibi filminin, kitabından eksikleri vardı tabiki de ama filmi izler gibi zevk almadım değil.