·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2020 18:51 Zülfü livaneli'nin "Dugular olmasaydı nasıl olurdu" teması üzerine kurulmuş bir eser. Şu ana kadar okuduğum, beni en çok şoka uğratan kitap bu oldu sanırım. Kitabın kurgusu gerçekten muhteşem ve ötesiydi. Kitabın içeriğine hiç girmeyeceğim, yoksa kitabın bütün heyecanı, tadı kaçar. Dili son derece akıcıydı. okurken hiç sıkılmadım.
Zülfü Livaneli'nin Serenad ve Son ada romanını okurken yazarın kalemine hayranlık duymuştum. Şimde de bu hayranlığıma Kardeşimin Hikâyesi de eklenmiş oldu.
Not: Hâlâ kitabın etkisi içerisindeyim ve sanırım kolay kolay da bu etkiden kurtulamayacağım:)
Herkese tavsiye ederim. Sağlıcakla kalın