Bu kitabı 4-5 yıl önce bir solukla okumuştum. Hala kurgusuna ve üslubuna hayranım. Kitabı nerede görsem bu kitap mükemmeldi diye iç geçiriyorum. Bilimkurgu adına en en en güzel kitap hangisidir deseler hiç düşünmeden bu kitap derim. Kitabı okurken yazarın zekasına hayran kalmıştım ve böylece bütün kitaplarını bir anda okuyasım gelmişti. Karakterlerin yetenekleri beni kendine çok çekti her zaman kendimden bir özellik buldum. Kitaptaki betimlemeler de öylesine güzel ki müthiş bir bilimkurgu filmi izliyor gibi oluyorsunuz öneririm iyi okumalar :) Adam Fawer