·320 syf.····Okunma: 12 Aralık 2020 14:27 Hayatımda okuduğum en umut dolu kitaptı . Her şeye rağmen hep bir umudun olduğunu , aşklarınında buna bağlı olduğunu ve kanserin hala dünyadaki en kötü şey olduğunu anlatan muhteşem bir kitap . Keşke hiç bitmeseydi devam etseydi dedi ama şunun farkına vardım hikayeleri de bir yerden sonra bitecekti . Tavsiye kesinlikle ederim . Umuda ihtiyacınız varsa bu kitapta bolca var...