Aahh dostuum . Sonuna yaklaştıkça kitap trajik bir hal aldı . Gus hiç ölmemeliydi . Hazel da ölmesin nolur. Ağlamaktan gözümde yaş kalmayacak bu gidişle . Aynı Yıldızın Altında
.....
"Bir kaç kez nefes alıp verdikten sonra kağıda döndüm.'Aşk hikayemizi anlatamayacağım için matematikten bashedeceğim. Matematikçi olmayabilirim ama bildiğim bir şey var . Oda 0 ile 1 arasında sonsuz sayı olduğu. .1,.12,.112 ve daha başka bir dizi sonsuz sayı.Tabii ki 0 ile 2 arasında veya 0 ile 1 milyon arasında daha büyük sonsuz sayı dizeleri var. Bazı sonsuzluklar başka sonsuzluklardan büyük. .....
Tanrım elime geçenden daha fazla sayıya sahip olmak istiyorum. .....
Ama Gus , sevgilim , kendi küçük sonsuzumuz için sana ne kadar teşekkür etsem az . Sayılı günler içinde bana bir sonsuzluk verdin bunun için sana müteşekkirim' ...."