Bir kadın bu kadar uç sevebilir mi? Ve bu kadar habersiz. Bu kadar acı duymaya nasıl razı olur, bundan zerre şikayet etmeden, suçlamadan. Bence asıl suç kendisinin çünkü. Bilinen kadın olabilmeyi çok istemiş ancak bunun için yüzünü göstermekten öte bir şey yapmamış. Buna Gurur mu denir, fazla sencil olmak mı bilemedim. Ama ne olursa olsun karşısındakinin yerine de karar vermektir bu. Onun bilme hakkını elinden almaktır. Kitap etkiledi. Hem muhteşem dil ve anlatımıyla, hem de bilinmeyen kadının ustaca anlatılmış aşkıyla. Zweıg geç tanısam da haklı yerini alan yazarlardan. Kalemine sağlık, tavsiye ederim