·448 syf.····Okunma: 07 Aralık 2020 02:09 Oncelikle herkese ıyi okumalar
Joe hillin bu okudugum 5. Kitabi acikcasi ilk iki kitabi kadife kutudaki hayalet ve ozellikle boynuzlar kitaplarini cok begenmistim ama diger kitaplari icin ayni seyleri soyluyemem pek beni acmadi acikcasi
Bu kitabina gelicek olursak icinde 4 tane hikaye var ve en azi yaklasik 100sayfa yani kisa bir kitap tarzi her hikaye peki hikayeler nasildi ilk iki hikayeyi ben sevemedim bence yazayimda dursun tarzinda idi ama 3. Ve 4. Hikayeler ( bulut ve yagmur ) daha basarili idi ilk ikisine gore
Peki begendimmi yani beklentimi cok karsilamadi kitap ama cokta kotu degildi son iki hikaye isi biraz kurtarmis karar sizin muhakkak alin okuyun diyecegim tarzda bir kitap degildi