·424 syf.····Okunma: 06 Aralık 2020 11:23 Kitabın giriş sayfası etkileyiciydi. Yazarın girişte yaptığı betimleme beni kitap hakkında heyecanlandırdı. Sonrasında cümleler arasına serpiştirilmiş fizyoloji bilgileri hoşuma gitse de bi süre sonra sıkılmaya başladım.Sinesteziye yer verilmesi hoşuma gitti. İnsanların ne raddelere geldiğini ne kadar çirkinleşebileceğini de göstermiş yazar. Ve tabi yazarın kullandığı alışılagelmişin dışındaki isim seçimleri de gizem katmış denilebilir. Sonuna geldigimde kitabı okuduğuma değdi dedim. Kitabın kalın olmasına aldanmayın. Çok kolay okunabilir bir kitap..