SPOILER ICERIR!
Cok cok begendim ben hikayeyi. Felicite’nin naifligi,sonsuz sevgisi ve biraz da safligi cok icime isledi. Ozellikle Loulou ile olan iliskisi bir baskaydi. Fakat her sevdigi kisinin/kisilerin ansizin olmesi ve sonunda evde bi basina kalmasi cok uzucu idi. Olaylarin cok hizli gelistigi ama duygularin insanin icine isledigi bir eser. Kesinlikle tabsiye ederim. Gustave FlaubertSaf Bir Yürek