·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2015 00:00 Yine harika bir kitaba denk geldim bugün. Trende öylesine başladığım kitap saatler içinde bitti -8 saat sürdü- ve gerçekten çok güzeldi. Öncelikle yazarı çok sevdim. İlk kitabı olmasına rağmen anlatımı çok güzeldi. Yazarın kalemi o kadar akıcı ve hikaye o kadar sıcak ki August bir anda kendi kardeşim, arkadaşım oldu. Kitap da her bölüm başka bir kişinin ağzından anlatılıyor diyebiliriz sadece August 4 bölüm anlatiyor. Konusundan bahsedecek olursak August Pullman doğuştan 4 milyonda bir yaşanan bir sağlık problemiyle doğuyor. Doğuştan yüzü kendi tabiriyle "aklınıza ne geliyorsa muhtemelen ondan daha kötü" görünüyor. Bebekliğinden itibaren 24 kez ameliyat geçiriyor ve sağlık sorunları nedeniyle evde eğitim görüyor ta ki 5.sınıfa geçene kadar. 5.sınıfa başlayacağı sene annesi artık normal bir okulda eğitim görmesini istiyor ve başlarda istemeyerek de olsa okula başlıyor. Kitap da zaten bu kısımdan sonra heyecanlanıyoruz ve August'un ve çevresinin 1 sene boyunca başından geçenleri okuyoruz. Dost olmayı, ailenin önemini ve nazik insanlar olmayı o kadar güzel gösteriyor ki yazar. Kitaptan çıkarılabilecek bir çok ders mevcut. Açıkçası ben her yaştan insanın sevebileceği iç ısıtan bir kitap olduğunu düşünüyorum ve kesinlikle herkese tavsiye ederim.