Küçükken okuduğum/okumak zorunda kaldığım kitapti ve etkikelemedi. Biraz daha büyüyünce yine okudum aynı yazılar farklı kazanımlar. Son olarak tekrar okuduğumda ise aynı kitap tamamen faklı anlatım yoğun okuma zevki.
Hayatın her evresinde okunduğunda faklı izler bırakacak bir yapıt.