Hocam Yokyer de çok akıcı başladı ama sonradan onda da aynı duyguları yaşadım. Bu kitap ise bayağı bayağı akıcı bir tempo ile başladı ama sonradan sürünmeye başladı. Şimdi baktım da ekşide de Gaiman için hızlı başlayıp devamında çok yavaş giden yazar diye yorumlar var.