Bu kitabı az daha unutuyordum çook çok eskiden okumuştum bitane sakat çocuk var sadece sol ayağı tutuyor onun hayatında mutlu olma çabaları falan filan sol ayağıyla resim yapıyordu hayal etmiştim nası olabilir oluyormuş demekki güsel kitaptı burdan stephen hawkings abime selamlar puanım 6