Puan vermedi·111 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2020 01:38 Çok güzelll tavsiye edebileceğim bir kitaptı yazar kitapta oldukça akışkan ve anlaşılır bir dil kullanmıştı.
Kitap insanların kendi ego ları için nekdar acımasız olabileceğini bir kez daha gösteriyor.. sonunda üzdü ama kesinlikle okumaya değer