·672 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2020 15:41 Bir cadının kimse tarafından bulunamayan bir el yazmasını çağırmasıyla başlar hikaye. Vampir, cadı ve iblisler arasında ilişkinin asla onaylanmadığı yüzyıllar önce bir konsey tarafından kabul edilmesine rağmen, yüzyıllar sonra bir cadı ve vampir birbirine aşık olur. Okuduğum en güzel fantastik romanlardan birisi Cadıların keşfi, siz de benim gibi cadı,vampir, iblis olaylarını seviyorsanız kesinle bayılacaksınız. Okurken zamanının nasıl geçtiğini hikaye ile bütünleştiğiniz için asla anlamıyorsunuz. Olay örgüsü büyük bir incelikle anlatılmış, romanda yer alan alıntılar ise gerçekten mükemmel. Hatta bahsi geçen el yazmalarından biri gerçekten var mı diye araştırdığımda Aurora Consurgens'in gerçekten var olduğunu ve Zürih kütüphanesinin sayfasında el yazmasının içini görebileceğiniz şekilde yayınlandığını gördüğümde hikayeye bağlılığım daha da arttı.
Okumaktan keyif alacağınız ve kesinlikle elinizden bırakmak istemeyeceğiniz bir kitap. Hatta dizisi bile var ama size tavsiyem kitabı okumadan asla izlemeyin.