3/10
·70 syf.··
Beğendi
·
2020 64. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2020 15:04
Bu kitabı yazarın özellikle aydın veya aydın geçinenlere yapıcı eleştirileriler getireceğini düşünerek okumaya başladım.Fakat felsefe yapma ve yapıcı olmayan tamamen eleştirel bir üslupla ağırlaştırılmış olduğu için 35.Sayfaya kadar okudum.Daha fazla okumaya tahammül gösteremedim,eleştirmek gerekirse önce kendimi eleştiriyorum,belki anlama ve bilgi kapasitem bu kitabın ne amaçla yazıldığını anlamama yeterli olmadığı için.Saygılarımla...
Edebiyat
Aydın DespotizmiAlev Alatlı · Everest Yayınları · 2013125 okunma
·
160 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.