Benzerlerini okumuştum diyebileceğim derecede bir rus klasiği. Gerçekten çehov un kitaplarında da aynı fakirlik ve uyuşuk, tekdüzeliği görmüştüm. Yine rus halkının alt tabakasını, eserin adından da anlaşılacağı üzere (ayaktakımını) anlatıyor. Tabi yine bir tatar (türk) kişisi eserin içinde geçiyor. Rusya için hem bir tramva hem de realite olan tatarlar muhakkak eserlerde yerini buluyor. Aslına bakarsan 4 perdelik tiyatro eseri ama bana hikaye tadı bıraktı. Aşşağı yukarı olay örgüsü ve kişilerin karakterleri beni şaşırtmadı lakin okunmaya değer klasikler arasında.
İyi okumalar. Ayaktakımı ArasındaMaksim Gorki