·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2020 22:02 Kötülük kötülüğü doğurur.Hayatımızın her anında olmuştur,sadece yıkıp dökmeyi bilen benciller.Her şey güzellik içinde ilerlerken bir anda hepsini tersine çeviren kötüler.Güzel olan her şeye sonsuz nefretleri vardır,sadece kendi çıkarlarını düşünürler.Bu romanda da doğayla insanların uyum içinde yaşadığı sessiz,şehrin kalabalığından,gürültüsünden uzak cennet bir adaya eski bir başkanın yerleşmesi ve ihtiraslarıyla,politikacı zekasıyla insanları yönlendirerek bir anda tüm güzellikleri nasıl yerle yeksan ettiği anlatılıyor.Peki doğaya,güzelliklere karşı açılan savaşın galibi kim olacak?
Kurunun yanında yaşın da yandığı çok güzel,düşündüren ve sorgulatan bir roman.Ayrıca çok akıcı,pürüzsüz bir anlatımı var.Okumaya başlayınca elinizdeki bırakamayacaksınız,ister istemez devamını getirmek isteyeceksiniz.Mutlaka okuyun!