·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2020 16:15 Kitap güzel ve anlaşılır bir dille yazılmış ve çevrilmiş mutlu mesut bir aşk hikayesi anlatıyor. Sürükleyici ve sade bir dili var tavsiye ederim.
Ama bu yabancı yazarların kalemlerini bir türlü beğenemedim. Bana çok basit geldi. Ah nerde o Sebahattin Ali...