Puan vermedi·611 syf.····Okunma: 14 Aralık 2020 22:00 İlkokul 3. Sınıfa giden oğlumla okuduk kitabı. Kitaba bir çok eserde atıf yapılması nedeniyle okuyalım dedik ancak oğlum beğenmedi. Açıkçası ben de beğenmedim. Bizim kültürümüze ait motifler taşımadığı için mi bilemiyorum. Kitap 4-5-6. sınıf seviyelerinde bir kitap.