·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Aralık 2020 20:51 Ben hikaye okumayı çok severim Değirmen kitabının hikayeleride anlatılan hikayelerin çok güzel tarifiydi. Ben Sabahattin Ali' nin edebiyatını çok beğendim. Yazıldığı devirden dolayı nadir bazı kelimelerin telaffuzu bile zorlayıcıydı ama olsun bilinmeyen kelimelerin anlamlarında hemen kitabın altında mevcut. Ben bu kitabı çok beğendim, yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.