İFA'nın ilkini olduktan hemen sonra araya başka kitap sokmadan İlişkiler ve Stres ile ilgili olan seriyi okudum ve diğer kitaptan çok daha fazla beğendim. Günlük yaşantımızda karşılaştığımız stres ve zorluklarla başa
çıkma modelleri konusunda taktikler veriyor oluşu ve yazarın yazım dilinin basit anlaşılır olması kitabı hemen bitirmeme ve keyif alarak okumama imkan verdi. Özellikle stresle ilgili bölümdeki uygulamalar oldukça ilgimi çekti ve anda kalmanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gösterdi. Bence kesinlikle özellikle şu zorlu pandemi günlerinde okunması gereken bir kitap...