Karantinanın başlarında dikkatimi çektiği için aldığım kitaplardan birisiydi. Özellikle psikoloji, daha doğrusu insan psikolojisi, dikkatimi çektiği için ve açıkçası Paulo Coelho’yu tanımak istediğim için okumaya başlamıştım.
Ben, bu kitabın çokça masumane duygudan meydana geldiği düşüncesindeyim. Beni çok etkilediğini hatırlıyorum. Hatırladığım kadarıyla gerçek bir yaşamdan alınmıştı. Belki de beni etkileyen yönü buydu.