-SPOILER-
8/10
·138 syf.··
2020 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Aralık 2020 13:40
-SPOILER- Hemen herkes gibi kitabın muhteşem bir yapıt olduğunu düşünüyorum. Fakat yarım. Eksik. Bitmemiş bi hikaye. Neriman'ın içinde yaşadığı hezeyanları bu denli iyi işlemiş bir romanda ve öyle bir karakterin bu denli hızlı vazgeçişi sükut-u hayale uğrattı. Kitaba 8 puan vermemin sebebide budur. Neriman'ın garp hayatını görüp oraya ait olmayacağını değil olamayacağını anlayıp dönmesi hikayeyi tamamlayacaktı. Kısacası olay örgüsünde eksiklik olan bu roman Peyami Safa'nın dili ve betimlemeriyle yine de okunması gereken ve kütüphanede bulunması gereken kült bir eserdir bana göre...
Edebiyat
Fatih HarbiyePeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202057,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.