Puan vermedi·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2020 14:20 Ben bu kadar altını çizdiğim bir kitap okumadım. Lord Henry’ye aşık oldum diyebilirim. Gerçekten bu kitap tüm kişisel gelişim kitaplarına bedel. Okurken üstünde uzun uzun düşündüm. Dili sade ve akıcı bir kitap.En sevdiğim karakter Lord Henry oldu. Mutlaka okumalısınız, bakış açınızı değiştireceğine inanıyorum.