Bir dönem ülkemizde çokça ses getiren, herkesin dilinden düşüremediği kitap ile sonunda tanışmış oldum.
-Kitabın ilk sayfalarında kitabın son sayfaları için yazılmış yorumları gördükten sonra çok duygusal biri olarak hüngür hüngür ağlayacağımdan emindim. Ama ne yazık ki ağlamadım. Kitabın sonundaki duygu yoğunluğunun çok verilmemiş olduğunu düşünüyorum.
-Oldukça hareketli bir yaşama sahip olan Will geçirdiği trafik kazası yüzünden tekerlekli sandalyeye bağlı yaşamak zorunda kalır. Hiçbir ihtiyacını tek başına karşılayamayan Will hayatını bu şekilde yaşamak istemediği için tüm bu olanları sonlandırmak ister.
-Çılgın karakterli, çılgın kıyafetli kızımız Lou ise çalıştığı kafenin kapanması sonucunda yeni iş arayışlarına girer. Will'e bakıcılık yapmak üzere yeni işine başlar. Lou Will'in yaşamını sonlandırmak istediğini öğrendikten sonra Will'i bu kararından vazgeçirmeye çalışır.
-Bir yandan çok güzel bir aşk okurken bir yandan da fiziksel sorunu olan kişilerin yaşadığı zorlukları ve hissettiği duyguları da okumuş oluyoruz.
-Sondaki duygu yoğunluğunun az olması dışında inanılmaz derecede akıcı ve güzel bir kitaptı okurken bir an bile sıkılmadım. Sıra dışı bir aşk hikayesiydi...