·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2020 19:00 Yazarın daha öncesinde "Kırmızı Pazartesi" ve "Yüzyıllık Yalnızlık" simli eserlerini okumuştum. "Yüzyıllık Yalnızlık" isimli eserini oldukça sıkıcı bulmuş ve beğenmemiştim. "Kırmızı Pazartesi" isimli eseri ise eh fena değil diyeceğim bir eseri idi. "Albaya Mektup Yok" isimli eser bana oldukça realist bir bakışısıyla yazılmış, olmuş ya da olma ihtimali olan olayları anlatması nedeniyle oldukça ilgi çekici geldi. Eseri beğendim, tavsiye ederim.