çünkü sinir hastalığı da bulaşıcı bir şey.hem öyle mikrop almakla değil,bir insanın umutsuzluğunu derinden algılamakla bile geçe bilir.o zaman gücün varsa kurtar kendini.
•sana ne oldu?sensiz yaşayamam.-yaşarsın.herkes herkessiz yaşaya bilir.
•geceleri anneme sokulunca hem soğuktan korunuyorum,hem de yalnızlıktan.