·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2020 21:00 Hayatımda okuduğum en harika betimlemelere, en naif anlatıma sahip kitap olması nedeniyle başından sonuna kadar büyük bir zevkle okudum. Oldukça akıcı bir dile sahip olmakla birlikte gerçekten okuma hazzını sonuna kadar tattırıyor. En'lerim listesinin başlarında taht kurdu. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.