Baktıkça yaşlar doluyor göğsüme
Kırık bardağa benzeyen kaderime
Ne ondan su içebiliyorum
Ne de başka bardak şeçebiliyorum
Oysaki ilk başta ne çok bardak vardı
İstesem hepsi olabilirdi kaderim
Simdi hayatım bir hurdalık
Bende ise yok! Ne çanak nede bardak
Miskin bir hal var sanki kar yağmış evime
Odamda bir soba ne yapsam ısıtmıyor ama?
Amalar hep der tik tak zaman geçiyor hamid
Bu uğraşlar boşa, ustad demedimi hayatı gönlünce yaşa
Ufukta bir çizgi , nedir bu korkumu?
Neden umut demedin hamid yok mu cebinde para
Anlaşılan sende yarının hesabını yapmaktasın
Bir gün gelicek zengin olucam yalanını
Hergün kendine satmaktasın
Ah kendine zaman ayırmayı boş adamlık sayan kardeşim
Hayat maviye gri demekle geçti
Doğru dediğin herşey senden öncekilerin yorumları
Söyle !! ne zaman sordular sana o büyük doğruları
Bugünde bitiyor yine ufukta korku
Ne zaman kazanırız, bize kalan hep bi sorgu
Umut hep var dost, ama paran yok almaya
Saat gecenin üçü yine sabahlar angarya
İstemem yelkovan akrebe tur bindirsin
Bi kere olsun bu yarışta uzun olan kaybetsin
Ve zaman suya benzemesin deyimlerde
Şu karşımda ki fotoğraf kaldı güzel günlerde
Biz bugündeyiz ve bu gün hep kötü
Varamadığımız iyi günleri hep andık
Günün sonunda iyiler kazanır sandık
Sandıklar dolusu boş hayallerle kalakaldık
Biz iyiler hep azız oysaki kötüler hep kalabalık
Tepedeki koca ağaç sonunda orda öleceğim
Kaybettiğimiz iyileri yanıma gömülmüş göreceğim
Ben seni hiç terketmedim bekle mezarımın başında
Kırmızı bir yazma, ne olur sende benim için ağla
Ağlamaklı hikayeler hep sonum oldu.
Mutsuz şair kendini ararken kayboldu...
A.sevim