·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2020 12:55 hayatımda bu kadar sayfaları bilinçsiz ve hızla çevirip okuduğum, gözümün önünde olayların capcanlı olup bitiverdiği çok az hikaye okudum.
Merhamet insanı bir özelliktir, merhametinizi kaybetmeyiniz. Necip Fazıl daha önce nasıl okumadım dedirttiği şu kitabıyla, adaleti, adaletin tecellisini, bir insanı yargılamanın zorluğunu ve bu işi yaparken nasıl olmak gerektiğini bir bir içime işledi. Ben Reis Bey'i çok sevdim. Önce kızdım, sonra anladım, sonra da bu görmüş geçirmiş insanı sevdim. Kitap benim için çok ama çok değerli bir hale geldi, Reis bey'in içinde bulunduğu önce katı ve resmi duruş, yıllar sonra vicdanına tak ettiren o olay ve sonra kendini affetmeye çalışması. Bu bir tiyatro türünde kitap ama okurken tamamen roman gibi aktı gitti. Kitabın değeri kalbimde o kadar fazla ki, sanki şu an ben anlatarak değeri azalacak hissi oluşuyor bende. Bu yüzden alıp okumanızı ve bu hikayeyle kesinlikle tanımanızı istiyorum.
Hepimizin kalbinde var olan görmediğimiz o duyguları bulabilmek dileğimle #reisbey #necipfazil