·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2020 19:09 Tarih kaç olursa olsun, insan hep aynı insan!
O kadar akıcı ve güzel bir anlatımdı ki gerçekten bir çırpıda bitti. Spoiler vermeden inceleyebileceğimi düşünmemekle beraber, spoiler verdiğim takdirde kitaba haksızlık yapacağımı düşünüyorum. Gerçi olayın gidişatını az çok bilmeyen yoktur bence. İnsanın duygularına, toplum sınıf farklarına, evlat yetiştirmeye, aşka, önyargıya, gurura dokunan hoş anlatımlı hoş kurgulu bir eser. Eski olduğu kadar güncel. Hemen okuyun diyor ve gidiyorum :)