Çocukken arabayla yolculuk etmeyi çok severdim zamana ve mekana bağlı olmaksızın yollar bitmesin hep gezelim isterdim. Yıllar sonra bana bir kitap bu duyguyu bir daha yaşattı hiç bitmesin bu kitap ve ben hep okuyayım diye geçirdim her sayfada. Allah razı olsun vesile olanlardan kendimize getirdi bizi bi silkelenme sağladı ruhumuzda. Bu kitabı kendime bir başucu kitabı yapıyorum...