·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Aralık 2020 22:42 Peyami Safa'nın çocukken geçirdiği dizindeki kemik hastalığını anlattığı kitap psikolojik tarzda ve betimlemeleri acayip iyi.
Herşeyi sırasıyla, bi o kadarda açık ve anlaşılır bir şekilde aktarmış. Belki de kendimde büyük bir hastalık geçirdiğimden kendime çok yakın buldum karakteri ve kitapta geçen "Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler." sözü çok çok doğru. Tavsiye ediyorum.