Öğretmenin, bir öğretmenden daha fazlası olabileceğini ve olması gerektiğini gösteren bir kitap. Alişan Kapalıkaya'nın bizzat öğrencilerinden aldığı mektuplardan ve onlara verdiği cevaplardan oluşuyor. Öğrencilerin yaşadıkları olaylara şahit olurken bunlara dayanamayacaksınız ve gözyaşlarınıza hakim olamayacaksınız. Sadece öğretmenlerin ve öğrencilerin değil de herkesin okuyup ders alması gereken bir kitap. Ve beni bu kitapla tanıştıran öğretmenime minnettarım.