Puan vermedi·832 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2019 11:08 Çok sevdim, su gibi aktı benim için. Etkileyici kılan yanı ise yaşama fazlasıyla yakın olması. İlişkiler,aile hayatı, kardeşler,ana-babalar, ölümler... Aklınıza ne gelirse her şeyi buluyorsunuz. Herkes okudukça ; kitaptaki birini hayatındaki karaktere günümüze uyarlayarak benzetebilir. Aileici ilişkiler, yaşanan duygular... Bir ailenin çöküşünü izlerken yorum yapmadan duramiyor, "al işte bak gördün mü?" Diyorsunuz. Bazi şeylere "neden insan istediğini yaşayamıyor,neden o alanda başarılı olmak zorunda? Bu mecburiyet neden?" Deyip üzülüyorsunuz bazı karakterler için. Bence anlatması zor,çok fazla şey var. Toplumsaldan bireysele kadar her şey... Okumanin zor olduğu bir kitap değil bence, sadece doğru zamana denk getirmelisiniz,en azından benim için doğru zaman şimdi idi.