Hayatımda gördügüm en harika kitap. Bu kitabın ilk kitabını okumaya gece 1:30 gibi başlamıştım ve bu kitap saat sabah 7:00 den önce bitti ama erken bitirdigim için kendime kızdım ve kitabı 2 kere daha okudum.1. Kitabın sonu çok merak uyandırıcı bitti.Ve bende dayanamayıp ogün sabah 2.kitabı okumaya başlamıştım.