Puan vermedi·386 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Eylül 2016 18:12 Linda Howard'ın okuduğum ilk kitabı bu oldu.Yani acikca söylemem gerekir ki bayıldım.Hemen bitirmek istemedim.Aksiyonu hissedebileceginiz bir kitap ve gerçekten sürükleyici.Linda'nin diğer kitaplarini da şimdiden çok merak ettim. Hatta Kara Melek'in filmi varsa onu da izleyip tekrar kitabi okumuş gibi olmak istiyorum.Gerçekten çok sevdim tavsiye ederim okumak isteyenlere