Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· Bazı kitaplar bana karşımda biri anlatıyormuş ben dinliyormuşum hissi verir. Bu kitap da onlardan biri oldu benim için. İçindeki öyküler bizden, içimizden şeyleri anlatıyor. Hepimizin bir yerlerden kulağına çalan, bazen direkt anlatılan, bazen anlatıla anlatıla değişikliğe uğrayan komşumuzdan, akrabamızdan, bakkaldan, berberden, dolmuş şoföründen duyduğumuz hikayeler vardır ya, işte biraz onlara, biraz da nenelerimizin, yaşlı teyzelerimizin gel sana bir hikaye anlatayım diyip anlattıklarına benziyor bu kitaptaki öyküler. İki günde okudum bitti.