Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
· Yazarı bir televizyon programında ilk romanının isim hikayesini anlatırken görmüştüm ilk kez. Muz Sesleri kitabından bahsediyordu. Bu kitap için diyeceklerimse hayli çok. Mesela kadınlar, hele kendileriyle, sevdiği adamlarla, önlerindeki yollarla ve engellerle mücadeleleri olan, ve bu mücadeleleri pek kolay bitmeyen kadınlar okumalı bu kitabı. Zaten bundandır kitap tavsiyesi isteyen her kadına sıraladığım ilk birkaç kitabın içinde geçmesi, bu kitabın. Diğer yandan bir yol kitabı bu. Birbirini tanımayan ve tek ortak noktaları kadın olmak olan dört kadının hikayesi, Düğümlere Üfleyen Kadınlar. Ben öyle çok beğendim ki iki kere okudum. Hatta şimdilerde tekrar okumak istiyorum.
Bir keresinde rüyamda Madam Lilla'yı bile gördüm. Bir otobüs vardı rüyamda. Acaba birlikte yolculuğa çıksak nasıl olurdu? Kitaptaki karakterlerde olduğu gibi o yol beni de değiştirir miydi?