·408 syf.····Okunma: 27 Aralık 2020 00:23 Bu kitaba büyük hevesle başladım fakat beklediğim tadı alamadım ne yazık ki. Hikaye çok uzadı ve bir türlü o hikayenin içine giremedim, akmadı yani. Belki de bende bir sorun var bilemiyorum.
Kitaba genel olarak bakacak olursak Kirke, ömrü boyunca başta ailesi olmak üzere herkesçe dışlanmış ve hor görülmüş bir karakterdir. Büyü yapma özelliğini tanıştığı ve aşık olduğu denizci Glaukos’u tanrıya çevirdikten sonra keşfetmiştir. Bu büyücü özelliği ona yine bir şey kazandırmamıştır ve cezalandırılıp bir adaya gönderilmiştir. Buradaki maceraları devam ederken kitabın sonunda Odysseusun oğlu thelemakos ile olan ilişkisine de anlam veremedim.
Çok uzatmış olmayayım mitolojiyi sevmememe rağmen kitabı sevemedim.