Puan vermedi·392 syf.··
Beğendi
·
2020 41. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2020 16:01
Bu kitap ile ilgili çok fazla olumsuz yorum gördüm. Sanırım olumsuz yorum yapanlar da Cemal'in amcası zihniyetinde olanlar! Zülfü Livaneli hiçbir kesimi küçük düşürmemiştir. Olduğu gibi anlatmıştır. Türk toplumunun acı gerçeği töre cinayetleri, kadın cinayetleri değil mi?! Bu kitap 2000'li yılları anlatmış. Yıl 2021 olacak ama maalesef ne kadın cinayeti durdu, ne de tecavüze hak edilen ceza verildi. Kitaba dönecek olursam Meryem karakteri bana "Bir Başkadır" dizisindeki Meryem karakterini hatırlattı :) Gözleri kocaman yeşil deyince Öykü Karayel'i hayal ettim istemsizce. Roman üç farklı karakterin bir araya gelip mutluluğu arayış biçimlerini anlatıyor. Hepsi kendi içinde bir karmaşada. Doğru bildikleri şeylerin aslında nasıl yanlış olduğunu gösteriyor onlara hayat. Bu kitap benim yol göstericim oldu. Tam ihtiyacım olan bir anda okudum. Çünkü ben de umudumu yitirmiştim, Profesör gibi birileri var mıydı gerçekten? Nazik, kibar, tatlı dilli ve kültürlü? Demek ki varmış. Hayat beni böyle insanlarla karşılaştıracak mı acaba? Umarım hızır bir gün bana da yetişir :)
MutlulukZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 202043,7bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.