4/10
·202 syf.··
2020 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Ağustos 2020 21:00
bu kitabı lisedeyken çok okumak isterdim ama bi türlü elim gitmemişti geçen günlerde tekrar aklıma gelince bi okuyayım dedim çünkü oğuz atay okumadım daha önce ve dilini merak ediyordum. nedense hiç sevemedim ve benlik bi yazar olmadığına karar verdim tek kitaptan böyle bi karar almak doğru mu bilmiyorum ama tekrar başka bi kitabına elimin gideceğini sanmıyorum. uzun uzun yazılmış evet ama yazılanlar sanki öylesine sayfa dolsun diye yazılmış gibi hissettirdi cümleler birbiriyle bağlantısız ve garipti. böyle dostoyevski gibi yazmaya çalışılmış ama başarılamamış gibi geldi bana. içinde sevdiğim hikayeler de oldu tabii ki ama genele vurduğumda pek de severek okudum diyemem.
Edebiyat
Korkuyu BeklerkenOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 202233,4bin okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.