İlber Ortaylı tarihçiliğinin yanı sıra ülkemizin açık ara en entelektüel insanlarından biri, böyle insanların bu topraklardan çıkmış olması hepimiz için bir gurur vesilesi.
Bütün eserlerinde o güzel sohbet havasını yakaladığımız kıymetli hocamız bu eserinde de hiç bitmesin istediğimiz o güzel havayı veriyor. İnsanoğlunun gerçekten bu dünyaya neden gönderildiğini sorgulaması ve yaşamını daha anlamlı bir hale koyabilmesi için önemli bir başucu eseri.Okunmalı ve tavsiye edilmeli diye düşünüyorum, iyi okumalar..