·211 syf.····Okunma: 28 Aralık 2020 14:08 O kadar kendimi buldum ki satırların arasında. Hani Emil benmişimde Demian'ı arıyormuşum gibiydi. Sonra farkettim evet bende birini arıyordum sürekli etrafımda. Belki birini belki bir şeyi ya da kendimi. Kitaba kendimce bir ad vermem gerekirse (gerçi ne münasebet ama!) bu ad "arayış" olurdu sanırım. Yıl bitmeden böylesi güzel bir kitaba rastladığım için çok mutluyum. Galiba bir şeyler buldum..