Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· Sürekli okumayı düşünüp isminden dolayı önyargıyla yaklaştığım bu kitabı bir türlü okumuyodum. Yazarın başka birkaç kitabını okuduğum, dilini beğendiğim, olay örgülerini sevdiğim halde hem de... Evet bence de kadınların aklı karışıktır ama bunu bir kadın dilinden okumak ne kadar gerçekçi olabilirdi ki diyodum. Sonra bir gün merakıma yenilip alıp okuduğumda yanıldığımı gördüm. Öyle direkt aklı karışık kadınlardan ya da sadece kadınlıktan bahseden bir kitap değildi. Ben okurken kadınlara nasıl hissettirdiğimizden çok onların kendilerine neler hissettirdiklerini fark ettim. Tavsiye ederim, çünkü kadın olsun erkek olsun bazen bütün insanların aklı karışık olabiliyor.