Bu kitabı okumayı hep erteliyordum çünkü uygun bir zamanda yazarın tüm kitaplarını ara vermeden okumak istiyordum. Bir kez daha gördüm ki kitapları biz ertelemiyoruz, onlar okumamız gereken doğru zamanda kendini okutuyor. Kafamın çok karışık olduğu ve doğru ile yanlış olanı ayırt etmekte zorlandığım bir dönemdi. Bu kadar ince bir kitabın bu kadar çok mesaj vermesi ve görüşlerimi etkilemesine şaşırdım. Demek ki bazı insanlar anlatmak istediğini bir cümlede de anlatabiliyor, kimisi de ciltler dolusu kitap da yazsa istediği şeyi karşısındaki insana geçiremiyor. Bu kitaptan alıntı yapamadım çünkü her bir bölüm tamamen bir alıntı niteliğindeydi. Kitaptan cümlelerin altını çizmeye kalksam tüm sayfayı çizerdim herhalde. Bir gün herkesin okuyup sorgulaması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ayrıca okuması da yormuyor tek solukta okunabilecek bir kitap.