Puan vermedi·55 syf.··
2020 34. kitabı
Bu kitabı okumayı hep erteliyordum çünkü uygun bir zamanda yazarın tüm kitaplarını ara vermeden okumak istiyordum. Bir kez daha gördüm ki kitapları biz ertelemiyoruz, onlar okumamız gereken doğru zamanda kendini okutuyor. Kafamın çok karışık olduğu ve doğru ile yanlış olanı ayırt etmekte zorlandığım bir dönemdi. Bu kadar ince bir kitabın bu kadar çok mesaj vermesi ve görüşlerimi etkilemesine şaşırdım. Demek ki bazı insanlar anlatmak istediğini bir cümlede de anlatabiliyor, kimisi de ciltler dolusu kitap da yazsa istediği şeyi karşısındaki insana geçiremiyor. Bu kitaptan alıntı yapamadım çünkü her bir bölüm tamamen bir alıntı niteliğindeydi. Kitaptan cümlelerin altını çizmeye kalksam tüm sayfayı çizerdim herhalde. Bir gün herkesin okuyup sorgulaması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ayrıca okuması da yormuyor tek solukta okunabilecek bir kitap.
ErmişHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202385,4bin okunma
·
29 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kaleminize sağlık, güzel bir inceleme olmuş. Benim de Halil Cibran'dan okuduğum ilk kitaptı. Ben de o kadar ince bir kitabın bu kadar yoğun bir anlam içereceğini hiç düşünmemiştim. Kitabın bir çok yerinin altını çizdim ve bunların çoğunu da alıntı olarak da paylaştım. Mutlaka okunması gereken kitaplardan.
Bende okumayı erteliyorum bu kitabı bakalım ne zaman isteyecek okumamı