lan.millet.can derdinde bunlar.ne derdinde oturunda allah rizasi icin bise yapin birilerine.yazmak icin yapmayin lutfen ya yorum yapma mesaj gonderme.derdindeler bi oturun dusunun ki ben.napiyorum die

yorummorum

@yorummorum
·
Ayıp
Yeni bir okur olduğum için yorum yapmam ve mesaj göndermem kapalı. Bu okur ırkçılığına girer. Yeni okurlar da insandır. 3.sınıf okur muamelesi göstermezsiniz bana. Saksı değilim ben
1000Kitap
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.