lan.millet.can derdinde bunlar.ne derdinde oturunda allah rizasi icin bise yapin birilerine.yazmak icin yapmayin lutfen ya yorum yapma mesaj gonderme.derdindeler bi oturun dusunun ki ben.napiyorum die
Yeni bir okur olduğum için yorum yapmam ve mesaj göndermem kapalı. Bu okur ırkçılığına girer. Yeni okurlar da insandır. 3.sınıf okur muamelesi göstermezsiniz bana. Saksı değilim ben